Dax för ett inlägg igen..

ja, då har de vart påsk och man har varit ledig i 6 dagar, känns härligt och vila ut;) Vad har hänt sen senast... Har jobbat, jobbat sen vart en blixt visit i Vänersborg och spelat sista matchen för året.. Vann serien i år igen! Sen var de hem och jobba igen! Sen har jag vart på världscup tävling i holmkollen med Emelie;) där fick man se stjärnorna som charlotte kalla, anna Haag, Anders Södergren, Marcus Hellner och Petter northug! Mkt trevlig stund men lite kallt när väl solen gick ner men då bara de bara köpa varm choklad men såklart var den ju slut:/.. Sen har de vart fest på köpcentret jag jobbar på, alla anställda som vill kunde köpa en biljett och de var ca 700 st och billig. Sprit;) så vara att kul :) De har ju redan hunnit blivit april och tiden går rätt snabbt för mig ;) detta känns bra;) man har ju snart sommar och sol;) 1 april så blev de bowling med mariqa, gabbi Bartek och hans syster och hennes man;) resultatet blev att gabbi vann första serien och jag vann andra och sammanlagda poängen vann jag men tätt följd av gabbi;) senAre på kvällen så hade jag och Emelie bestämt att se film så åkte hem till henne och fick vänta liten stund i de kalla vädret på henne;) vi såg shutter Island med halvtaskig översättning sen gick vi på Harry potter som gick på tven;) vi åt chips och dem var goda tyckte Emelie;) hon tyckte jag vr lite jobbig så så drog jag med sista t-banan hemåt hahha ;) nää de var allt en riktigt trevligt stund med Emelie "chipset" Pagels ;) Sen var de buss till vbg och fick vara chaffis direkt när jag kom hem, fick kör en kompis kompis till Falköping.. Söndagen blev de innebandy på kvällen var skoj å spel och tror johan drömmer mardrömmar över min räddning i slutet av matchen men men vet ju vart han skjuter så var inte så svårt ;) träffa Rasmus under söndagen också, och vi prata om resa i november och de blir till los angeles och Miami i ca 18 dagar där vi ska vara värsta turisterna med NHL och Hollywood och festa aolnoch bad;) Sen prata vi om vad som hände nästa år och jag flyttar ju hem till Sverige vid juni nästa år och han vill görs nåt annat än jobba där han jobba så sa han nåt jag tänkt på länge men aldrig seriöst tänkande men nu blev de seriöst för de roliga att åka två än en och de vi funderar på att göra är ;) Aupair ett år i USA ;) vi siktar nog in oss på hösten 2011 ;) tänk att få åka till samma stad, jobba. Ha nån man känner som stöd och vara i USA i ett år , finns de nåt bättre;) Just nu sitter jag på bussen mot Oslo och ska direkt till jobbet.. Vad händer denna månaden då, inte mkt... Kommer jobba så mkt som möjligt och sen blir väl nån fika med emelie också. Sen vet jag inte när de blir Sverige men slutet av april säkert ... usch vad långt detta blev !! Ha de / M

Kommentarer
Postat av: sofen *foto-vardag*

SV: Tack för din röst :)

2010-08-17 @ 12:29:51
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0