nu var de längesen!

Ja de var ett tag sen jag skriv, vet inte varför men de som har hänt är:

Jag fick tyvärr inte jobbet som jag sökte, så nu får jag söka mera!!

Har börjat träna med Lyn Innebandy,  är ett härligt gäng, med ca 85% svenskar!
Ska stå en träningsmatch för dem på måndag kväll mot ett bättre motstånd som de själva säger!
Norsk innebandy är inte såååååå bra, men kul att spela lite iallafall!

sen har de inte hänt såå mkt mer...:P kanske därför jag inte har skrivit :P

Imorgon blir de hem till sverige igen, får åka imorgon, fast tänkte åkt lördag men då hade jag inte haft nån bil under helgen så får åka imorgon istället!

Men då hinner jag träffa familjen för Syrran, Mattias, Morsan  och Mattias flickvän ska upp till strängnäs och heja fram DATE  på dansbandskampen ( SVT kl. 20.00 på lördag) Farsan åker redan upp imorgon med Datearna till strängnäs!


Så blir jag och store brorsan hemma, chansar att de blir lite playstation kväll på lördagen säkert, roger vill nog ha revanch! ahhaha!

På söndag är de dax för innebandy match med Albandy, vi möter stora busar som har sett heta ut iår! Sen har dem fått Erik Holmberg där bak på backen så hoppas på många skott nu Erik!!:)
Blir tufft!

Får träffa  Mormor och Morfar på innebandyn, sen blir de säkert en träff med Rasmus också:P Undrar vad vi ska göra, inte spela NHL iallafall;)  hahaha

Ja vad ska man mer säga än :

HA DE ;)

/M

PS. Syrran, har ingen kamera så blir inga bilder, känner mig dum att ta kort med mobilen, men får väl börja göra detta om du tjatar sååå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0