Vem är kingen på burger king;)

måste skriva direkt att Mariqa tyckte min rubrik var tråkig, men bara för hon vet att de är jag som är de och inte hon, lr hur Mariqa? hahaha


andra dagen gick bra, lite mer folk idagän igår men då fick man bra träning!
imorgon ska jag jobba mellan 11-17  på ett eget bord.:)
( bord= är där man står och gör hamburgarna med alla saker i de)
få se hur de går;)

Ikväll blir de lugnt, go mat och lite nhl säkert!

I helgen blir de nog sverige igen, har match med Albandy och de är toppmöte och de kan man ju inte missa, vi möter häppstars!

Sen bestämde jag och en till ( nämner intte namn än) ;) men du vet vem du är haha..
att vi ska kolla lite senare i december om de finns biljetter kvar och boka då...










-------------------Spännade va ;)------------------->























-----------------är du nyfiken------------------------->




















.










---------------- gud vad nyfiken du är då------------->























------------- HERREGUD!!! --------------->































---------------Får väl säga de då ----------------->


























BARCELONA - MALAGA   26 FEB - 1 Mars


gud vad jobbig jag är ...men sån är jag ..


Ha de

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh yes ;)

2009-11-12 @ 17:59:34
Postat av: Finnfan

vilken tönt du är! ;) .. Tönt..

2009-11-12 @ 18:37:49
Postat av: Mikael

finnfan.. säger bara aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllfffffffffffffffff-akrullatoslo.blogg.se (internskämt) haahhhahaha

2009-11-12 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0