Tisdagen den 3 nov 2009 Kl. 15.27

vad gör man just nu, inte mkt! idag har jag sök jobb,jobb,jobb,jobb


helgen var jag hemma i sverige, de blev middag hos mormor och morfar (rotmos:D), sen har jag vart med rasmus och hjelm och barko...
Sen på lördag blev en lugn kväll med lite NHL 10 med storebrorsan!
jag vann!;)

matchen vann vi med 3-1 mot stora busar och de var en tuff match! som jag trodde den skulle bli!
Nu till matchen igår, jag gjorde min debut i norge i en träningsmatch mot ett lag som ligger två divisioner bättre än oss och dem vann med 8-5. ( 3-3, 2-1,3-1)

De två sista målen var i öppen kasse då vi tog ut mig för att kunna kvittera..
(hann med två straffräddning också)

Blev utsedd till matchens lirare av laget så jag var nöjd med min insats!
ikväll blir de Milan - Real Madrid  på krogen..


Vill vara lite seriös med rubriken  en gång iallafall:P
Ha de


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0