Mormor ville att jag skulle skriva;)

Hej mormor :)


Min dag har vart bra;)

Börja med att jag har skrivit på kontrakt med burger nu är jag heltidsanställd! väldigt skönt!!!!
semster å skit också:)

Sen har jag en glad nyhet till och de är att vi ska flytta från denna lägenheten, de glada är att vi slipper hyresvärden;;)
vi kommer flytta 50 meter ifrån vår gammal lägenhet till nybyggda lägenheter.. och de blir lite billigare eftersom vi får bo hur många vi känner för så är de bättre planlösning å lite mer privatliv om man vill ha de ;)

Annars händer de inte så mkt..
Jag sitter här och snackar med Sara som kom på besök;) vi kollar på Bones;)

Ska vi köra ett citat från kära Sara medans jag pratar om henne;)

" Va, kokar vatten, får inte koka för länge för då blir de för varmt!"

Hahaha

Ne nu ska jag försöka vara social ;)


Ha De


/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0