mitt på natten....

Imorgon är jag ledig, därför sitter jag uppe än haha ....
Ne, tänkte skriva klart detta så ni har nått att läsa imorgon.

Jobbet gick jätte fint, fick lära mig att stänga restaurangen idag, ska även göra detta på fredag..
När jag kom till jobbet idag så gav chefen mig en vin flaska som tack för vi var så duktiga igår och han berätta att vi var näst bästa restauranger i norden! ( av BK´s restauranger)
Jag dricker ju inte vin, så kom å tänka på min kära vän Sara som gillar att dricka "några flaskor varje helg" ( haha skooja bara Sara ) Så jag gick till henne och gav henne flaskan, hoppas hon blev och tycker om vinet!

Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer utan lyssna lite på min syster och ladda upp lite bilder från jobbet!

Entrén



Kassan


Restaurangen


Restaurangen



Min namnskylt och Guld pinen vi fick av kontrollanten



Jag i min burger king keps, hatar att ha keps :)

Och ännu en bild av restaurangen

Sen vet jag inte,men har funderat på att gör en tatuering men vet inte vad....?
Några förslag?

Förra gången jag fundera på detta så tyckte jag att denna var väldig snygg!


Vad tycker ni?

Frågan är i såfall var jag ska ha den ?

Nu tänker jag gå och sovvva läääänge ;)

Ha de

/M

Kommentarer
Postat av: angelica

bra gjort med bilderna.:D mkt roligare att läsa en blogg när man får se lite ^^ fundera länge på innan du gör nått. jag tycker inte den som du la upp nu, du kan ångra dig för mkt sen. gör nått mindre. skrev mikael på underarmen

2009-11-19 @ 06:52:19
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0