Min dag... ( åh vad tråkig rubrik ) :)

Ja, då har man vart på burger king idag också, idag fick vi intro om maten och säkerheten å så!
Fick reda på att jag ska gå bredvid chefen, lite jobbigt blir de nog men då lär man nog sig bäst också!
De skulle kolla upp hur hans schema var så ska jag gå bredvid... först vid ska jag lära mig hamburgarna, vad som ska vara på ,ordningen och sånt! sen får man lära sig kassan!

Blir nog bra detta:)


Vad har man gjort mer idag.. imorse sov jag länge:) sen satt jag på msn och snacka med några  skojiga personer;)
Sen fick jag reda på att lillebrorsan funderar på att komma hit och också jobba, vi får ju en ledig plats den 16 dec!

ne nu kommer jag inte på mer att skriva så nu blir de inget mer idag ;)

Ha de


/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0