leeedig;)

Nu sitter jag här i soffan och kollar på playa de sol;) så dåligt !!!

Igår kändes jobb dagen så lång, men de var en rolig arbetsdag den äldsta som jobba var 26;)  riktigt skoj...
var inte så mkt kunder idag så man kunde stå och snacka med sin arbeteskompisar rätt mkt.
Så vi snacka om Hemsedal och så..
Sen tycker visa att de är roligt med svenska språket;) de försöker härma varje gång..:)

Imorgon blir de  jobb igen, men vet inte riktigt vilken tid, för mariqa ville byta, så hon skulle fråga chefen..
Går detta bra så jobbar jag 8-16 istället för 16-21.15
Samma sak gäller fredag fast då ska jag kanske jobba 10 - 18 istället för 16 - 21.15
Lördag jobbar jag 11-19 sen blir de resa hem till sverige och match på söndag!

Vi möter Real BP och de är inte vassa iår, den ända jag fruktar är Antti;) han vet ju vart han ska skjuta;)
Jag kommer stanna tills tisdag morgon i vänersborg..

Ska nog träffa en tatuera och diskutera lite om tatuering å pris m.m. så får vi se när den blir av...

Har inte nämnt detta, men vår kära Linnea har tyvärr flyttat från vår lägenhet till en annan här i oslo..
Så nu har vi letat efter nån ny och vi hitta två...
Två tjejer från kristianstad kommer upp en månad för att leta jobb och annat boende, och funkar detta med att på 5 st i denna lägenhet så kommer vi låta de bo längre om de vill... men just nu en månad bara.
Trevliga tjejer från skååne;)

Sabine och Jonna heter dem, och de är 19 år.
Så på Tisdag när jag åker tillbaka till oslo, så ska jag åka via gbg för de inte hittar så bra i gbg och för att få sällskap till oslo..
Blir nog en rolig resa upp hit!


Idag ska de bli städ dag här

Ha De


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0