Känns bra, finns underbara personer att snacka med också:)

Ja, jobbet gick ju bra idag också;) förvånad?? neee;) är ju grym på detta hahaha!

Igår fråga chefen ifall jag vill med på personal resa, den ska gå till hemsedal skicenter;) jag som aldrig har stått på ett par skidor, känns som detta kommer hamna på sjukhuset;)
Men de ska bli jävligt roligt å testa nåt som man inte har gjort förrut:)

Chefen sa så här ;)

-  Mikkel ska du med till hemsedal ?
-  Njaaa, aldrig åkt skidor förut.
-  Den som inte åker med jobbar (skratta han)
-  Men då hänger jag med ;)
-  För jag bjuder på allt, hotell, skiduthyrning sen bjuder jag på all dricka på kvällen också!
-  Då hänger jag med:)

Haha så härligt:)

Han bjuder sin personal på hela resan med boende skiduthyrning, liftkort och spriten;) De är en bra chef de;)
Denna resa kommer bli av i Januari.. Kommer nog bli jävligt skooj:)

Fick mitt schema för nästa vecka också idag.
Jobbar : Måndag , Tisdag, Torsdag , Fredag, Lördag

Har bett att få vara ledig  varannan söndag fram till december så  sen kan jag jobba 7 dagar i veckan:)
Så Mattias får stå sista matchen innan uppehållet::)

Vad händer i helgen?
Joo jobbba:)
Lördag  12-20
Söndag 13-20

Långa dagar men Söndagen är inte alls mkt att göra!

Sen ska man komma på nåt roligt som ska hända på denna bloggen varje gång...
Kommer ni på nåt roligt man kan göra så får ni lämna en kommentar:)

Vill säga tack till en speciell person, nämner inga namn, personen vet detta när Han/Hon läser bloggen.
Har väldigt roligt när jag snackar med dig:)

Nu blir de sova

Goo natt


Ha De

/M

Kommentarer
Postat av: Jens

åååååååååah, tack mikael :D:D Älskar att prata med dig också pussenutt (L)

2009-11-21 @ 02:12:49
Postat av: Lisa

Neje!! Det är ju mig han menar Jens!! Det förstår du väl!! ;)

2009-11-24 @ 23:38:23
URL: http://lisabussqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0