Have it your way ;)

Ja, då sitter man  här igen och denna gången luktar man os från burgare..
första gången jag jobbat på burger king och de gick bra, gick bredvid och fick lära mig alla hamburgare och sen efter nån timme så fick jag göra egna  och klara mig själv och detta gick jättebra, bara mariqa som lura mig en gång, slår in två cheeseburgare  sen när jag har gjort dem så ändrar hon till plain  ajbaja mariqa!;)
  Men cheeseburgare går ju alltid åt:)

så första dagen gick bättre än väntat och ska jobba imorgon också då får jag nog stå själv början också ;)

vad ska man göra resten av dagen, blir nog att ta de lugnt, å ta en dusch så man slipper lukten av oset!

rubriken behövs väl inte förklaras:...:) 

(men väldig dåligt)  ;)

 Från restaurangen!

Ha De


/M


Kommentarer
Postat av: Lisa

Din lilla steeeker ;)

2009-11-11 @ 23:39:37
URL: http://lisabussqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0