Burger King

Då har man vart på Burger King och fick jobb till 1 jan! sen sa dem att de blir säkert fortsättning efteråt också!
Fick prata med chefens fru för chefen inte kunde komma dit idag så vet ju inte riktigt hur de blir med lönen och sånt, men  skulle jobbat första dagen idag som lärling men fanns inte några kläder i min storlek, största storleken de hade var M...
Men de skulle fixa fram detta till imorgon, Sen måste jag ha keps, kommer ju se förjävlig ut haha:)
Sen får man inte ha skägg heller;) fast de gör inte mig något:P

Så blev jag och Mariqa arbetskompisar och de är hon som ska lära upp mig;) kommer bli riktigt skoj:)

Nu sitter jag hemma, precis vart ute på en promenad med Gabbi, hon skulle till nån musikaffär och köpa nya strängar och nåt annat konstig som jag inte kommer ihåg vad de heter;) fast hon vägrar spela för oss:(
När vi var ute och gick så ser man verkligen Oslo i ett nötskal, i en liten park ligger de en person och sover i en sovsäck:P ska försöka få in bild senare:P

Resten av dagen blir väl lugn, blir väl msn, å snacka med roliga personer;)

Ha de

/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0