"Alla som står på torget har stånd "

Ja då har de vart fredag, blev inget jobb idag, fick ett samtal av chefen att de var för många lärlingar idag så skulle dit imorgon istället.. kommer bli lite jobbigare imorgon, mer folk och mer stress.. hoppas detta går fiiint..!
Idag har jag inte gjort mkt alls, tvättat lite kläder sen lirat lite nhl, och kollat Idol.. Tove och Erik är grymast! ( jag är ingen idol tönt ) ;) haha

Just nu orkar jag inte gå och lägg mig,  börjar kl 11 imorgon så får ju bli sova snart men men ..
Mina "sambos" har jobbat idag och vid 21 så gick linnea och  mariqa  med sara och gabbi till en "svenskträff" Några som har pratat om att träffas på en punkt och ta en fika tsm.. se om de blev lyckat.. själv kände ja att jag inte orka med detta.. ;)

Vad mer kan man skriva om, jag jobbar till kl. 18.00 imorgon sen kanske de blir att resa till sverige och spela match..
Jo, chefen sa till mig att jag skulle räkna med att få jobba mkt så de känns bra...:)

Sen längtar ja till i februari och hoppas de blir en barcelona resa, hade vart så göy som man säger i norge..
Tänk att få se Zlatan,Messi, Henry, iniesta, Xavi,Puyol, Valdes och grabbarna:)

Får säga att Elitserien ser väldigt bra ut nu, Färjestad i topp som de ska va!;)
Man är ju lite överraskad, helt nytt lag, spelare som inte spelat med varandra förut men de börjar se riktigt bra ut:)
Kan ju nästan börja hoppas på att de kan försvara guldet!:)

Vad händer mer i mitt liv,  inte så mkt mer faktiskt..

Usch vad seriöst detta inlägget kändes..:P

Rubriken idag är som alla mina rubriker nästan..
Citat från Sara haha;)    hon skulle berätta att hon hade vart och köpt ringar på nåt torg... :) hon är allt rolig!


Ne men nu är de läggdax, tror ja ..:)

Ha de

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0